2013. május 7., kedd

2.fejezet Barátokért mindent

Soha életemben nem gondoltam volna.Még mindig nehéz felfogni,legalábbis nekem,hogy Chaz és Ashley együtt van....Mikor odaértünk félve nézték a mi kifejezéstelen arcunkat.....Mi lányok egyszerre ugrottunk Ash nyakába.Megilletődve,de vissza ölelt.Ahogy láttam Ry is amolyan "fiús üdvözlésben" részesítette Chazyt.
-Mesélned kell-mondtuk egyszerre
-Hát..-mondta de pont becsöngettek,vetettünk felé egy "ezt majd még később folytatod" fejet.Erre elkezdett nevetni és lökdösött minket befelé.Elkezdtünk szaladni és pont  a tanár előtt értünk be.A tanár vetett felénk egy megvető pillantást amin mi jót kuncogtunk.Töri óra..Szeretem de sohasem tanultam rá,mert amivel én szeretnék foglalkozni ahhoz ez nem kell.Ugyanis táncos szeretnék lenni Sophie-val együtt...5 éve verseny szerűen is csinálom és sok jó eredményem lett.Szerintem lesz még sok is,hiszen mindenki azt mondja ebben a szakmában az önbizalom is nagyon fontos szerepet tölt be.Lehet kicsit egoistán hangzott de a barátaim így ismertek meg és semmi kifogásuk nem volt ellene.Remélem lesz rá majd esélyem hogy  profi legyek.Annyira elmerültem a gondolataimba hogy a csak a csengő hangos zenélésére eszméltem fel...Huh gyorsan elment ez az óra.Kiléptünk a teremből hangos nevetés közepette és mindenki ránk figyelt.Úgymond mi voltunk a suli jó fejei mert,Chaz és Ryan a kosárcsapatba játszik.Meg,Ash,Soph  és én pom-pom lányok voltunk vagy is csak én voltam,mert ebben az évben inkább a versenyszerű táncra és a tanulásra koncentráltam mert ügye végzősök vagyunk.Szóval mi voltunk a suli nagymenői,de nem azok a libák meg olyan hülye fiúk,hanem azok akikhez oda lehetett menni és beszélgetni vele  akárki is volt.Én  nem szerettem annyira középpontban lenni mint Meg,ő imádja ha rá figyelnek.Szünetben Ash és Chaz elmesélték hogy hogyan jöttek össze.Chazy-vel tinychaz-eztek,és valahogy szóba került kettőjük kapcsolata(veszekedése).És valahogy az lett a téma,hogy miért utálják egymást annyira.Erre rá vágták mind a ketten hogy:Ahhoz hogy utálj valakit szeretned is kellett...Hm érdekes.Ezen elgondolkodtak.Na de ebből kifolyólag  Chaz elhívta őt randira és Ash pedig nagy örömmel igen mondott.A randin megbeszélték hogy megpróbálják együtt.Így jutottak el a mai reggeli csókhoz.Érdekes hogy mindenkinek van(volt) egy gimis szerelme,csak nekem nem.Nah mind 1..talán jobb is ha nincs lehet hogy nem lenne rá időm.Mikor Ashlyék végeztek a meséléssel elmentünk át öltözni mivel tesi jött.Imádom a tesi órát.Becsöngettek és jött az óra.Aztán a többi óra is::matek,irodalom,földrajz,biológia,kémia.Vége lett az óráknak és mi a mentünk is táncra.Jöttek a lányok is mert az edzőnk mindig megengedi hogy ott legyenek.Mindig bohockodunk.Nagyon jóban vagyunk a tánc tanárral Jakkel.Amint a recepcióhoz értünk  Jake oda jött és félrehívott bennünket.
-Csajok,versenyfelkészülés.Lesz a plázában verseny bárki eljöhet megnézni.A verseny 1,5 hét múlva lesz.Úgyhogy sietnünk kell a próbákkal is.Minden nap lesz edzés.Na benne vagytok?A fő díh az 5000 dolláros utalvány a csapatnak,kupa és az elmaradhatatlan vizipark!
-Úristen!Ez csodálatos-mondtam mosolyogva-Persze hogy benne vagyunk-mondtuk egyszerre Soph.val-
-Remek akkor már ma elkezdünk rá gyakorolni.Nem baj ha most a csajok nem jönnek be?
-Nem majd bizti meg értik.Volt már ilyen.
-Okés!Akkor öltözzetek és gyertek.
Oda mentünk a lányokhoz és elmondtuk nekik mi a helyzet.Azt mondták nem baj majd itt megvárnak.
Be mentünk az öltözőbe és átöltöztünk és mentünk is a terembe.2 órával később nagy nehezen fel öltözve mentünk ki a stúdió ajtón,amikor Meg fel sikit egyet.
-Uristen!Ezt nem hiszem el..
-Ahh!Mi van már megint?-kérdeztem nyávogós hangon mire mellettem Sophi felkuncogott.
-Justin itt a fog dedikálni.
-Aha nagyon jó-mondtam fintorodva-Megsem kellett volna kérdeznem-mondtam suttogva Sophinak.
A kapunk előtt elköszöntünk.Be mentem a házba és ledobtam a cuccom az előszobába majd el mentem valamit vacsizni.A konyhába menet egy levelet találtam.Anya írta:"Szia Kicsim ma később jövök mert sok a papír munka és lesz 3 tárgyalás is.Egyél most nélkülem.Holnap be pótoljuk egy közös ebéddel.Puszi Anyu."Jaj elfelejtettem mondani hpgy anyunak egy moddel és ruhatervező cége can.Így amikor kissebb voltam én is kénytelen voltam elmenni néhány portfólióra.Megvacsiztam fel vittem a cuccom a szobámba és elő kerestem a telefonom.Ha anya azt mpndja hogy holnap ebéd az azt jelenti hogy nem megyek szliba,így nem vettem elő a tanulnivalót majd holnap.Épp hogx majdnem rá nyomtam a szàm hivására amiloregcsörrent a tabletem.Ahh ki az ilyenkor?Gyorsan az íro asztalomhoz szaladtam és mrgnyomtam a zöld kis billenytűt.
-Szia!Képzeld van egy jó hírünk…-szólt bele Meg és Ashley boldogan.
-Hello!Vas Happenin?(mi a helyzet?)
-J-Biebs itt fog dedikálni a plázában és te is jössz velünk 1,5 hét múlva…-hogy mi van??NEM!
-Már mi a fenéért mennék?-kérdeztem
-Mert egyszer azt mondtad hogy ha lesz itt közel egy koncia vagy dedikálása akkor eljössz velünk-ohh a francba miért mondtam ilyet
-Rendben elmegyek!De akkor van a verseny is!
-Nos igen másik hír ő lesz az akinek benne lesztek a Boyftiend cimü számába ha megnyeritek!-ismétlem;HOGY MI VAN?
-Mi?Ne már……-siránkoztam!
-De de  na de majd a többit holnap pusza!
-Holnap nem megyek!Anya ebéd!
-Ahj kár akkkor majd holnap után szia puszii
-Sziasztok-mondtam és le raktam a tabletet.Gyorsan felhívtam anyut és elmondtam neki mindent ma a versennyel kapcsolatban a dedikélással és hogy kaptam-e valamien jegyet.Ezek után még locsifecsiztünk  majd egy óra múlva le raktam a telefeont.Elmentem fürdeni és fogatmosni.Mikor végeztem be bújtam a finom meleh kényelmes ágyokomba és nem kellett öt perc el is aludtam.Reggel……

                          1,5 hét múlva…

2 megjegyzés: